Jak zdarma využít sílu propagace Vaší nemovitosti prostřednictvím Facebooku

24. 9. 2012

Rozhodli jste se prodávat Vaši nemovitost bez pomoci realitní kanceláře a chcete mít úspěch? Poradíme Vám pár triků, jak zpříjemnit a zefektivnit dojem z
Vaší nemovitosti a jak vytěžit z prohlídky maximální zaujetí potencionálního zájemce.

Jedna z nejdůležitějších věcí při prohlídce Vaší nemovitosti se zájemcem je to, aby se potencionální kupec na prohlídce cítil dobře. Atmosféra a
přitažlivost interiéru by měla v zájemci vyvolat příjemný pocit pohody a útulnosti, aby se mu z prohlídky pokud možno nechtělo ani odejít. Další
vyjednávání se poté logicky odehrává v přátelštější atmosféře a je daleko jednodušší, než po prohlídce tmavého bytu s nepříjemným majitelem.

Budujte dobrý dojem na první pohled

Než vstoupí zájemce do Vašeho domu nebo bytu, prohlédne si ho zvenčí a začne jistě počítat a přemýšlet o opravách a úpravách celkové nemovitosti a o
výhodách a nevýhodách koupě. Zaměřte se tedy na to, co lze jednoduše zkrášlit. Posekejte trávník, zastřihněte keře, na okna dejte barevné květiny. Zameťte
cestičky, ukliďte nářadí a vše, co by mohlo kazit dojem při vstupu a zahájení prohlídky.

Vzdušný a prosvětlený prostor

Rozhlédněte se po místnosti a zamyslete se, kolik nábytku budete při prodeji stěhovat pryč a kolik skříní a doplňků bude v nemovitosti zůstávat. Pokud je
to jen trochu možné, doporučujeme nemovitosti přehlcené nábytkem alespoň z části vystěhovat. Prázdná místnost, která není zahlcená skříněmi až do stropu,
působí dozajisté lépe a prostorněji. Otevřete-li před prohlídkou okna, pustíte do prostoru čerstvý vzduch a sluníčko, přivítáte tak zájemce v útulném
prostředí.

Čistota a pořádek

Uklizený a čistý interiér zanechá jistě u každého daleko příjemnější pocit z prohlídky, než poházené ponožky a košile v obýváku. Promyslete, co by Vás
zajímalo, kdybyste byli Vy tím kupujícím, který k Vám přišel poprvé na prohlídku. Je velice běžné, že to, co nám v našem obydlí nevadí, je u jiných přesně
naopak.

Barevné tóny v interiéru

Projděte celý prostor a zjistěte, jaké barvy se Vám často opakují na povlečení, kobercích, závěsech nebo nábytku. Snažte se vše sladit do několika tónů,
kupující pak bude prostor vnímat jako celek.

Večerní a víkendové prohlídky

Pokud chcete opravdu svou nemovitost prodat, budete se určitě muset smířit s tím, že valná většina lidí má čas na prohlídky až večer po práci nebo o
víkendu. Vy si také určitě nebudete brát v práci volno, kdykoliv Vám někdo zavolá.

Příjemné vystupování

Při prodeji nemovitosti je důležité zůstat stále pozitivní. Pokud se zájemce bude cítit dobře a vše se bude odehrávat v přátelské atmosféře, bude mít Vaše
nemovitost při výběru určitě plus. Je jasné, že prohlídka zvládnutá za 5 minut s nepříjemným majitelem bude odrazovat kupující s pocitem budoucích problémů
a zádrhelů. Přednost dostane příjemný a přátelský majitel, protože kupující nebude mít ostych začít jednat a domluvit si podmínky, které budou vyhovovat
oběma stranám.

David Horáček

RealitníRevoluce.cz

Podobné články

Napsat komentář

Kontrolní text

Inzertujte nemovitosti hned na 60 serverech! Získáte zájemce rychleji.

Inzerovat Stačí kliknout a vložit inzerát, o zbytek se postaráme.